بازخورد درباره این کالا

روغن آرگان سالرم بیوکرا حجم 10 میلی لیتر

Salerm Biocra Argan Oil, volume 10 ml
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند : روغن آرگان سالرم بیوکرا
  • کیفیت : سرشار از املاح و اسیدهای چرب مغذی و ویتامین E آنتی اکسیدان طبیعی افزایش اکسیژن رسانی درونی در تارهای مو دارای آسکولین (مادهٔ ضد سرطان) ترمیم کننده و آبرسان موهای خشک و آسیب دیده چرب نکردن موها نرم کننده،لطیف کننده و تغذیه کننده ریشه موها فاقد پارابن مورد تائید متخصصان پوست و مو حجم : 10 میل ساخت کشور اسپانیا شماره پروانه بهداشت : 8665309685126557
  • ضمانت : از شادمانگی با خیال راحت خرید کن
فروشگاه اینترنتی شادمانگی|
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی شادمانگی
تماس بگیرید
بروزرسانی قیمت: 17 دی 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت



محصولات مشابه

نقد و بررسی

روغن آرگان سالرم بیوکرا حجم 10 میلی لیتر

امروزه بیشتر بانوان و آقایان دوست دارند که پوست و موی سالم و جوانی داشته باشند. گاهی به قدری این موضوع برایشان مهم است هزینه زیادی را صرف این کار می کنند. یکی از روغن های گیاهی که در بیشتر لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو استفاده می شود روغن آرگان است. روغن آرگان که به طلای مایع مشهور است. یکی از معدود گیاهانی است که معجزه می کند. درخت آرگان بومی کشور مراکش است. ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه می‌دهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه می‌شود. این گیاه در برابر گرما، کم آبی و خاک نامناسب بسیار مقاوم است. به همین دلایل است که میوه ای بسیار مغذی دارد. ما در اینجا به بررسی روغن آرگان سالرم بیوکرا 10 میل می پردازیم.

ویژگی‌های روغن آرگان 10 میل سالرم salerm

روغن آرگان مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است. این روغن در برابر اکسید شدن مقاوم است، حتی بیشتر از روغن زیتون! به همین دلایل است که آسیب دیدگی ها را ترمیم می کند، سلول ها را تحریک به بازسازی می کند و موجب می شود که پوست و مو دوباره احیا شوند.

روغن آرگان سالرم بیوکرا فاقد پارابن است و ترکیبات ضد سرطانی دارد. ریشه موها و کف سر نیز با روغن آرگان اصل سالرم نرم٬ تقویت و لطیف می شود. روغن آرگان باعث تحریک پیاز مو می شود. به همین دلیل است که موها رویش سریع تری خواهند داشت و شما احساس می کنید که موهایتان پرتر شده است.

روغن آرگان سالرم بیوکرا حجم 10 میلی لیتر

روغن آرگان سالرم بیوکرا حجم 10 میلی لیتر

خانم هایی که به دنبال روغن آرگان اصل و خالص می باشند٬ در انتخاب این برند شک نکنند. روغن آرگان اصل و خالص سالرم بیوکرا حجم 10 میل کیفیت٬ زیبایی و سلامتی را برای شما تضمین می کند. این روغن آرگان ساخت کشور اسپانیاست و روغنی بسیار خالص و بی نظیر است.

یکی از ویژگی های روغن آرگان سالرم بیوکرا 10 میل این می باشد که پس از استفاده موهایتان چرب نشود. شما بعد از استفاده از روغن آرگان سالرم این را متوجه خواهید شد. زیرا روغن به سرعت جذب تار موها می شود و شما هیچ چربی را احساس نخواهید کرد.

روش مصرف

پس از شسته شدن موها (تمیز بودن موها) مقداری از روغن آرگان اصل و خالص سالرم بیوکرا را بر روی کف دست بریزید. سپس روغن آرگان را بر روی موهای مرطوب و خشک بمالید تا جذب مو شود. وقتی تمام موهایتان آغشته به آرگان گردید٬ آنها را به روش معمول خودتان حالت دهید.

  • توجه داشته باشید که روغن آرگان سالرم احتیاجی به شستشو ندارد. بهتر است بعد از آنکه موهایتان خشک شد آن را بر روی موهایتان بمالید.

 

امتیاز کاربران به:

روغن آرگان سالرم بیوکرا حجم 10 میلی لیتر (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش