بازخورد درباره این کالا

لپ تاپ hp 255 g7

Laptop hp 255 g7
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند : hp
  • مدل : hp 255 g7
  • پردازنده مرکزی : amd ryzen 5
  • حافظه رم : 8gb up to 16
  • حافظه داخلی ظرفیت : 256ssd m.2
  • گرافیک : 1gb vga amd
+ اطلاعات بیشتر
فروشگاه اینترنتی شادمانگی|
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی شادمانگی
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 آذر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت



محصولات مشابه

نقد و بررسی

لپ تاپ hp 255 g7

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ پی مدل HP 255 G7

 

Hp 255 G7 - Shadmanegi

Hp 255 G7 – Shadmanegi

 

اگر به دنبال لپ تاپی با کارایی و مشخصات بالا و قیمتی مناسب هستید ما به شما لپ‌ تاپ‌های شرکت اچ پی با نام ۲۵۵ G7 را توصیه خواهیم کرد زیرا نسل قدیم این دستگاه در بازار موفقیت زیادی داشت و اکنون کمپانی HP سری جدید دستگاه های خود را با پردازنده‌های قدرتمند شرکت AMD وارد بازار کرده اما تغییر محسوسی در قیمت آن مشاهده نمی کنیم. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۱ وات‌ساعت، تاچ پد قوی با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی، بلندگوهای استریو داخلی، نسبت تصویر ۱۶:۹، صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با کیفیت معمولی، بهره مندی از پردازنده های شرکت AMD اشاره کرد.

 

Hp 255 G7 - Shadmanegi

Hp 255 G7 – Shadmanegi

 

 

درگاه های ارتباطی

این دستگاه دارای یک درگاه HDMI، یک عدد USB 2.0 و دو عدد USB 3.1 است. همچنین درگاه های هدفون و میکروفون به صورت مشترک برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. درگاه RJ45 و کارت خوان ۵ کاره نیز در کنارهای دستگاه جا خوش کرده اند تا در مواقع لزوم شما به سرعت در اختیار شما باشند. بنابراین این دستگاه با وجود پورت های متعدد امکان ارتباط با وسیله های بیشتری را برای شما ایجاد می کند. شما براحتی می توانید با مانیتور، پرینتر و سایر دستگاه های دیگر از طریق شبکه مرتبط شده و یا از طریق وایرلس موجود در این دستگاه همواره به اینترنت متصل باشید. همچنین می توانید با استفاده از لپ تاپ خود به چند دستگاه پخش متصل شوید. رابط‌های بی‌سیم هم بلوتوث نسخه ۴.۲ داخلی و شبکه Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱b/g/n/ac هستند.

 

Hp 255 G7 - Shadmanegi

Hp 255 G7 – Shadmanegi

 

صفحه نمایش شفاف

استفاده از پنل NT در نوت بوک های ۱۵٫۶ اینچی HP سبب کاهش زاویه دید نسبت به انواع IPS شده است اما کماکان نمایشگر از کیفیت خوبی برخوردار است. برای شفاف‌تر نمایش دادن و زنده‌تر بودن رنگ‌ها، روکش استفاده شده برای صفحه‌نمایش HD دستگاه به شکل براق است. یک قاب مشکی‌رنگ دورتادور صفحه‌نمایش را فراگرفته که در بالای آن در وسط وب‌کم دستگاه قرار به چشم می خورد. شرکت HP این وبکم را True Vision می نامد و کاملا برای برقراری تماس تصویر مناسب است.

 

Hp 255 G7 - Shadmanegi

Hp 255 G7 – Shadmanegi

 

صفحه کلید

استفاده از صفحه کلید نرم و روان در آن سبب گشته است تا در هر شرایطی با راحتی تمام بتوانید به تایپ کردن بپردازید. جزیره‌ای بودن کلیدها کمک زیادی به کمتر شدن میزان خطا در هنگام تایپ می‌کند. کیفیت ساخت کلیدها بسیار بالاست و وقتی آن‌ها را لمس کنید، از مرغوبیتش لذت خواهید برد.

اکنون با پد چند لمسی می توانید با چند انگشت و حالت های مختلف اعمال گوناگونی را انجام دهید. حال کار با پد لپ تاپ از گذشته آسان تر شده است و به خوبی جایگزینی مناسب برای موس برای رایانه گشته است.

AMD

امتیاز کاربران به:

لپ تاپ hp 255 g7 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش